prvaci

Поштовани родитељи будућих ђака првака,

Упис деце у први разред основне школе, који традиционално почиње 1. априла, ове године ће, због актуелне ситуације и ванредног стања, почети касније. Уместо уписа, родитељи и други законски заступници ће од среде, 1. априла 2020. године, бити у могућности да ступе у контакт са школом у коју желе да упишу своје дете преко нове услуге „Исказивање интересовања за упис у основну школу“, на Порталу еУправа. Сви родитељи који ће користити ову електронску услугу биће обавештени о датуму уписа у основну школу чим исти буде био дефинисан.

По дефинисању датума уписа у основну школу, на Порталу еУправа биће доступна услуга заказивања термина за упис и тестирање, која ће омогућити родитељима да једним одласком у школу заврше све процедуре око уписа детета и то без потребе доношења иједног документа, као и да обаве тестирање са психологом/педагогом. Школе ће у унапређеној електронској услузи еУписа по службеној дужности прибавити податке из матичне књиге рођених, из евиденције пребивалишта и здравственог информационог система о обављеном лекарском прегледу.

Уколико родитељ није у могућности да искаже заинтересованост на овај начин, то може учинити телефонским путем (062 8804919) или путем имејлa: osssava@gmail.com.  Потребно је проследити следеће податке:

- Име и презиме детета

- Име родитеља/законског заступника

- Адреса становања

- Контакт телефон

У ПРВИ РАЗРЕД ШКОЛСКЕ 2020/21. ГОДИНЕ УПИСУЈУ СЕ ДЕЦА КОЈА ДО ПОЧЕТКА ШКОЛСКЕ ГОДИНЕ ИМАЈУ НАЈМАЊЕ ШЕСТ И ПО, А НАЈВИШЕ СЕДАМ И ПО ГОДИНА (ДЕЦА РОЂЕНА ОД 1. МАРТА 2013. ДО 28. ФЕБРУАРА 2014. ГОДИНЕ).

Више информација о томе шта будуће прваке очекује од 1. септембра можете добити овде.

СРЕЋНО!

 

Добро дошли ђаци прваци

Поводом Међународног дана енергетске ефикасности, а у оквиру програма Еко школе у  уторак  5. марта  2019. године, ученици четвртог и шестог разреда наше школе са својим учитељима и наставницом Татјаном Вујовић, обележили су овај дан и то са циљем да смањимо губитке енергије, тежимо рационалнијем  коришћењу исте без нарушавања комфора, као и усвајању одређених мера понашања .  

Ученици су упознати са историјатом настанка и значајем обележавања овог дана. Тог дана обновили су градиво из Природе и друштва и из предмета Чувари природео обновљивим (чистим) и необновљивим (прљавим) изворима енергије. Ученици су дискутовали где се све троши енергија и на који начин они могу да утичу на локалну средину како би се рационално користила.

Затим је организован и квиз. У квизу поред сваког питања постоје и слајдови објашњења. Ученици су анализирали и дискутовали о томе како и колико трошимо енергију, али су предлагали мере и решења за рационалније коришћење енергије у домаћинству и у школи. Кроз овај квиз ученици су уочили предност коришћења обновљивих извора енергије, као и то да је енергетска ефикасност у тесној вези са ублажавањем климатских промена.

У завршном делу данашњих активности ученици су уз помоћ учитеља направили пано са апелом за рационалније коришћење електричне енергије.

pano energestska efikasnost

radionica energetska efikasnost

radionica energetska efikasnost 2

predavanje energestska efikasnost 2